Gyakran ismételt kérdések és válaszok
Inhaltsverzeichnis
3. feladás és szállítás
Alacsonyak a szállítási költségeink, függetlenül attól, hogy mennyit rendel tőlünk. Németországba, Ausztriába és Hollandiába irányuló megrendelések esetén ez 5 euró. Az összes többi ország esetében a szállítási költségeket egy szállítási áttekintésben foglaltuk össze.
Nem, logisztikai okokból sajnos csak a szárazföldre tudunk szállítani.
Szállítási területünk Németországon kívül Hollandia, Ausztria, Szlovákia, Csehország, Lengyelország, Románia, Franciaország, Belgium, Olaszország és Spanyolország.
A szállítási idő a standard termékeink esetében kb. 5-10 nap. Saját közvetlen raktárunkból szállítunk. A személyre szabott cikkek esetében kicsit több időre van szükségünk. Ezeket kb. 1 - 2 hét múlva kapja meg.
Nem, ez logisztikai okokból sajnos nem lehetséges.
Igen, amint a megrendelését feldolgoztuk, küldünk Önnek egy nyomon követési kódot, amellyel nyomon követheti a csomagját. A csomagküldemény aktuális állapotát bármikor ellenőrizheti. Ha létrehozott egy ügyfélfiókot, a nyomon követési linket a megrendelésén belül találja meg.
A megrendeléseket a DPD vagy a GLS csomagküldő szolgáltatóval küldjük el.
A megrendelését egy szállítmányozó szállítja ki. Kérjük, rendelésénél adja meg telefonszámát, hogy a szállítmányozó telefonon egyeztetni tudja Önnel a szállítási időpontot.
Nem, sajnos nincs lehetőség arra, hogy a termékeket saját maga vegye át.
Nem. Kérjük, ne fogadja el az árut, ha látható szállítási sérülés van rajta. Kérjük, értesítsen minket a service@gartenstuhl-kissen.de címen. Gondoskodunk róla, hogy a lehető leggyorsabban tökéletes állapotban kapja meg a megrendelését.
5. Visszatérítés, reklamáció és csere
Nem tetszik a megrendelt termék, vagy más okból nem szeretné megtartani? Ez nagy kár, de sajnos előfordulhat. Csapatunk gyorsan és egyszerűen feldolgozza kérésedet. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a support@gartenstuhlkissen.de e-mail címen, vagy egyszerűen hívjon minket a +49 2581 63 60 20. A visszaküldés az Ön számára ingyenes. A visszaküldés alól kivételt képeznek a személyre szabott termékként megrendelt termékek, mivel ezeket kifejezetten az Ön számára készítettük. Hogyan reklamálhatok egy hibás termékkel kapcsolatban? Hibás termék esetén a leggyorsabb és legegyszerűbb megoldás, ha közvetlenül kapcsolatba lép velünk. Írjon nekünk a support@ gartenstuhlkissen.de címre, vagy hívjon minket a +49 2581 63 60 20-as telefonszámon. Adja meg a rendelés számát és telefonszámát, valamint a hiba rövid leírását a megfelelő képpel együtt. A lehető leghamarabb kap tőlünk egy visszaküldési címkét, vagy elintézzük, hogy a terméket átvegye Öntől. Ismétlem, Önnek nem keletkeznek további költségei. Amint megkaptuk a visszaküldött árut, visszatérítést vagy új terméket kap.
Hibás termék esetén a leggyorsabb és legegyszerűbb megoldás, ha közvetlenül kapcsolatba lép velünk. Írjon nekünk a support@ gartenstuhlkissen.de címre, vagy hívjon minket a +49 2581 63 60 20-as telefonszámon. Adja meg a rendelés számát és telefonszámát, valamint a hiba rövid leírását a megfelelő képpel együtt. A lehető leghamarabb kap tőlünk egy visszaküldési címkét, vagy elintézzük, hogy a terméket átvegye Öntől. Ismétlem, Önnek nem keletkeznek további költségei. Amint megkaptuk a visszaküldött árut, visszatérítést vagy új terméket kap.
A törvényes jótállási idő 2 év. A természetes elhasználódás vagy a nem rendeltetésszerű használat okozta károk kizárásra kerülnek. A nem megfelelő vagy helytelen ápolásból eredő károkra szintén nem vonatkozik a garancia. Egyéb esetben a számlát / vásárlást igazoló bizonylatot és egy vagy több fényképet kérünk a sérülésről. A dokumentumokat és elérhetőségét szívesen elküldi nekünk a support@gartenstuhlkissen.de e-mail címünkre. Megbeszéljük Önnel, hogy az Ön esetében lehetséges-e a javítás vagy a visszatérítés.
4. fizetési lehetőségek
Online áruházunkban a következő általános, biztonságos fizetési módokkal fizethet: PayPal és előrefizetés/bankátutalás. Ha előre fizet, a megrendeléshez szükséges összes információt megkapja a megrendelő e-mailben (számlaadatokat és a megrendelés számát). Kérjük, hogy a fizetési indoklásban adja meg a rendelés számát, hogy helyesen tudjuk hozzárendelni a fizetését. Az árut csak a teljes összeg beérkezése után küldjük el. Nem készítünk QR-kódos számlát Ha mégis szüksége van számlára, kérjük, forduljon hozzánk bizalommal.
Az 5%-os előrefizetési kedvezményt a megrendelési folyamat végén automatikusan levonjuk a megrendelés teljes árából. Ehhez mindössze az „Előre fizetés” fizetési módot kell kiválasztania. Kérjük, adja meg a rendelés számát és nevét, hogy előlegfizetés esetén a lehető leggyorsabban ki tudjuk rendelését osztani.
Az 5%-os előrefizetési kedvezményt a megrendelési folyamat végén automatikusan levonjuk a megrendelés teljes árából. Ehhez mindössze az „Előre fizetés” fizetési módot kell kiválasztania. Kérjük, adja meg a rendelés számát és nevét, hogy előlegfizetés esetén a lehető leggyorsabban ki tudjuk rendelését osztani.
Igen, az áru átvétele után egyszerűen és kényelmesen fizethet számlával. Ezt a fizetési módot a PayPal-lal együttműködve kínáljuk. Az összeget utólag kell átutalnia egy PayPal-számlára, amelyről külön e-mailben értesítjük. Ezt a fizetési módot akkor is használhatja, ha nem rendelkezik saját PayPal-fiókkal.
6. egyéb
Egy közepes méretű vállalat vagyunk, amely több mint 20 éve foglalkozik kerti bútorpárnák gyártásával. Célunk, hogy a legjobb minőségű és kiváló minőségű termékeket kínáljuk, amelyeket fenntartható módon, minden jogi és erkölcsi alapelvnek megfelelően állítunk elő. Termékskálánkat kiegészítendő, acamp kerti bútorok is szerepelnek a programunkban. Az olyan kiegészítőkkel, mint a védőhuzatok, asztalterítők, sörpadhuzatok és még sok más, igyekszünk szinte mindent egy kézből kínálni kertjéhez és teraszához.
Mi magunk gyártjuk őket. Minden beo kerti székpárnánkat 1989 óta Magyarországon gyártjuk. Magyar munkatársaink tisztességes körülmények között, hagyományos manufaktúrában dolgoznak. Sokéves tapasztalatukkal kézzel, a legmagasabb színvonalon készítik a kerti ülőpárnákat. Kerti székpárna gyártásunkról bővebb információt itt talál.
Az Öko-Tex címke olyan textíliákat jelöl, amelyeket káros anyagokra teszteltek - ezért vásárláskor mindenképpen keresse ezt a címkét. Az Öko-Tex egy szabványosított és független vizsgálóintézet. Minden beo kerti székpárnánk rendelkezik az Öko-Tex Standard 100 tanúsítvánnyal. A káros anyagok hiánya különösen fontos a kerti ülőpárnák esetében, amelyek gyakran érintkeznek a fedetlen bőrrel. A tiltott formaldehideknek, azo színezékeknek és káros vegyi anyagoknak nincs helyük a kerti bútorok szövetében.
Igen, néhány termékhez tudunk anyagmintát küldeni. Kérjük, vegye fel velünk röviden a kapcsolatot, és megnézzük, hogy van-e raktáron az Ön által igényelt szövetminta. Természetesen igyekszünk a színeket és mintákat a lehető legpontosabban reprodukálni.
A Trusted Shops minősített minket, mert átláthatóak akarunk lenni az Ön számára. Ezért szeretnénk, ha Ön értékelne minket és teljesítményünket. Ha a Trusted Shops vásárlói védelmet igénybe vette, akkor a megrendelés leadása után kap egy értékelési meghívót. Alternatívaként a vásárlást a „My Trusted Shops fiókjában” is értékelheti. Egy kérés: ha valami nem az elvártaknak megfelelően működik, kérjük, először forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, amelyet szintén ilyen esetekre állítottunk be. Szeretnénk megnyerni és elégedett vásárlóként megtartani Önt.
2. ügyfélszámla
Két lehetősége van ügyfélszámla létrehozására: Automatikusan nyithat ügyfélszámlát a fizetés során. Kérjük, töltse ki az összes kötelező mezőt. Az ügyfélfióknak számos előnye van, és nem csak akkor, ha újra rendelni szeretne tőlünk: Például megtekintheti megrendeléseit, beleértve a státuszt, a szállítás nyomon követését stb. A második lehetőség, hogy megadja adatait és jelszavát a „Fiókom” részben, az „Új ügyfél vagyok” alatt. A regisztrációt követően külön e-mailt kap tőlünk, amelyben megerősítjük a regisztrációját.
Igen, vendégként is leadhat megrendelést. A pénztárnál ügyfélszámlát nyithat, de bejelölheti a „Ne hozzon létre ügyfélszámlát” jelölőnégyzetet is. Ekkor „vendégként” fog tőlünk rendelni, és nem hozunk létre Önnek ügyfélszámlát.
1. vásárlás és megrendelés
Ez előfordulhat. Sajnos az ügyfélfiókjában nem tudja megváltoztatni. Ezért kérjük, minél hamarabb vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal e-mailben vagy telefonon. Ezután mindent megteszünk, hogy megváltoztassuk vagy töröljük a rendelést. Ellenkező esetben új megrendelést kell leadnia.
Igen, de a minimális rendelési érték mindössze 1 euró. Azonban fix szállítási költségekkel rendelkezünk. Például a Németországon belüli szállításért 5 eurós átalányt számítunk fel - ez független az áru értékétől.
Igen, a kerti bútorokhoz és társalgópárnákhoz személyre szabott ülőpárnákat tudunk gyártani az Ön pontos specifikációi szerint. Külön kategóriát tartunk fenn a személyre szabott ülőpárnák számára. Minden párna, legyen szó akár társalgópárnáról, akár ülőpárnáról, különböző kiváló minőségű szövetekből készül - amelyek viszont a legszebb szövetmintákban és színekben kaphatók -, így nagyon széles választékból választhat személyes, egyedi termékéhez. Beltéri használatra is alkalmas!